Popular Posts

Wednesday, June 22, 2011

LATIHAN INDUSTRI DI JKR HULU PERAK GERIK

dah lama aku xupdate blog aku...sory yer kengkawan yang follow aku......beri aku peluang sekali lagi.....plesssssssssssssss( muka monyok)
sudah hampir 2bulan aku menjalani Latihan industri di sini, aku merasakan banyak pengalaman yang aku lalui dan alami..pengalaman yang xleh dicari ganti..pengalaman yang sangat BERHARGA....aku berbangga menjadi seorang pelatih industri yang boleh menyumbang tenaga walaupun tidak diberi bayaran elaun (ikhlas la katakan)...sekrang ni, dh pening kepala aku nak wat report...entah ke apa2 aku tulis report nanti....huhuhuuhuh (sedih tetiba) senyum......xperlu kata apa2...hihii mcm2 lak aku nie...... xperla nanti habis jer L.I kat sini aku balik la TM semula untuk menyiapkan report disamping discuss dengan lecturer....( bodek2 sikit) hihihiih mana la tau ada rezeki dapat markah tinggi walaupun aku ni entah ke apa2 kan.....
    sepanjang aku menjalani LI disini, mcm2 aku leh tgok....kat sini suasana dia cntik sesangat...nnti aku masukkan gambar.....dahla cantik tenag plk tuh...besela bangunan barula katakan.....(eleh ayat jeles) hihiihih mana ada....aku xjeles la tp ader la sikit2...hihihiih (mengaku pun).....walaupun JKR ini bukan sebuah badan yang sesuai mengikut kursus aku tapi aku cuba laksanakan latihan industri sebaikmungkin.....aku ni cikgu mate g suruh plk tengok bahgian jalan dengan bangunan......warghhhhhhhh terpesong suda apa yang aku belajar.....tp xper sekurg2nya aku ni berbakat la jugak dalam projek2 bangunan nie......hihihihi (bangga tetiba) opsssssssss g tgok jer.memg hebat .......( ,'')(malu)
setakat ni dulula......esok2 aku update lagi ya.....

No comments:

Post a Comment